
- تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات در توییچ
تبلیغات در توییچ که این روز ها یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای عاشقان دنیای بازی است، میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که به دنبال گسترش کسب و کار و یا شناساندن برند خود به این قشر از جامعه هستند. توییچ با دارا بودن ماهانه بیش از 30 میلیون کاربر فعال، یکی از برترین بستر ها برای انتشار تبلیغات میباشد.
جذب مخاطب
تعامل زنده با بینندگان
تبلیغات هدفمند
پشتیبانی از استریمرها
تبلیغات در توییچ | بزرگترین پلتفرم گیمینگ در جهان
تبلیغات در توییچ که درواقع میتوان گفت بزرگترین پلتفرم گیمینگ در جهان است، میتواند برترین فرصت برای افرادی باشد که تمایل به ارتقا و پیشرفت در حوزه کاری خود به واسطه انتشار تبلیغات در پلتفرم های پربازدید دارند، میباشد.تبلیغات و آگهی های شما به شکل های گوناگونی مانند انتشار آگهی در ویدیو های کوتاه قبل از استریم، انتشار آگهی شما توسط استریمر ها و همچنین انتشار آن در چت قابل انجام خواهد بود.
مزایای تبلیغات در توییچ
تبلیغات به صورت تعاملی
برخلاف بسیاری از رسانه های دیگر، توییچ دارای فضایی لایو، تعاملی و زنده است که همین ویژگی باعث جذاب تر شدن آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.
دسترسی به مخاطبین جوان
تعداد بسیار بالایی از مخاطبین پلتفرم توییچ را کاربران جوان و پویا تشکیل میدهند که همین موضوع این فرصت را به افراد میدهد تا کسب و کار خود را به این دسته از افراد نمایش دهد.
تبلیغات به صورت هدفمند
این ویژگی نیز یک مزیت بسیار بزرگ برای کسب و کار هاست زیرا با استفاده از آن میتوانند تبلیغات خود را به شکل هدفمندی به گروه و طیف کاربران خاص و مد نظر خود نمایش دهند.
پخش تبلیغات توسط استریمر های معروف
کاربرانی که تمایل به گسترش حداکثری کسب و کار خود دارند میتوانند استریمر محبوب مد نظر خود را انتخاب نموده و انتشار آگهی را بر عهده آن فرد قرار دهند.

تبلیغات توییچ
نحوه تبلیغ در توییچ
توییچ علاوه بر این که برای گیمر ها فضایی بسیار محبوب است، یک پلتفرم عالی برای انجام تبلیغات است. صاحبان کسب و کار میتوانند از این فضا برای تبلیغات خود استفاده کنند. با توجه به این که توییچ کاربران و طرفداران زیادی دارد، صاحبان کسب و کار با انجام تبلیغات میتوانند به راحتی میزان آگاهی از برند خود را افزایش دهند
نکات مهم
نکاتی مهم برای بالاترین میزان بازدهی از تبلیغات در توییچ
همانطور که در بخش های قبل نیز عنوان شد، تبلیغات در توییچ برای کسب و کار برند شما خالی از لطف نخواهد بود اما در ادامه میپردازیم به عنوان نمودن برخی نکات مهم، نکاتی که با اعمال نمودن آن ها شما قادر خواهید بود تا بالاترین میزان بازدهی و بهره وری را از آگهی های خود داشته باشید.
تبلیغات یک دقیقه ای
تجربه نشان داده که قرار دادن یک دقیقه از تبلیغات در هر ساعت دارای بیشترین و بهترین میزان بازدهی است. این عمل کمک میکند تا کاربران به دیدن آن عادت کنند و در صورت تمایل میتواند در آینده و در زمان دلخواه نسبت به تغییرات جزئی در آن اقدام نمایید.
انتخاب زمان مناسب
این نکته بسیار حائز اهمیت است که تبلیغات مد نظر شما، در ابتدا و انتهای استریم قرار نگیرند. در ابتدای استریم تعداد کاربران بالا نیست و در انتهای استریم نیز همینطور خواهد بود. پخش تبلیغات در میانه استریم بهترین زمان ممکن برای انتشار آن است.
عدم پخش تبلیغات پشت سر هم
بسیاری از صاحبین کسب و کار و یا افرادی که به دنبال گسترش نام برند خود هستند، با این تصور که پخش ممتد و یا پشت سر هم آگهی میتواند تاثیر مثبت داشته باشد، اقدام به انجام آن میکنند اما این امر صرفا باعث گیج و عصبی شدن مخاطب خواهد شد.
افزایش تدریجی تبلیغات
در بخش های قبل عنوان شد که زمان تبلیغ باید به گونه ای باشد که نه باعث کلافگی و عصبی شدن مخاطب شود و یا نه در حدی شود که مخاطب چیزی از آن متوجه نشود. انتخاب زمانی مناسب برای آن و در گذر زمان، افزایش تدریجی زمان آگهی و تبلیغات میتواند برترین راه باشد.
چگونه میتوانیم برای کانال توییچ مخاطبان بیشتری جذب کنیم؟

بازی های مناسب را استریم کنید.

برنامه ریزی کنید تا مخاطبان بدانند کی و کجا شما را بیابند.

با بینندگان ارتباط موثر برقرار کنید.

در تولید محتوا و جذب مخاطب خلاق باشید.

انواع تبلیغات
انواع مختلف تبلیغات در توییچ
راه و روش هایی زیادی برای تبلیغات در توییچ وجود دارد اما در این بخش میپردازیم به معرفی نمودن مهم ترین و محبوب ترین آن ها.
با بادونو همراه باشید:
تبلیغات ویدیویی
این دسته از تبلیغات ویدیویی که میتوانند در ابتدا، میانه و یا انتهای استریم اصلی قرار بگیرند در واقع محبوب ترین فرم تبلیغات در توییچ هستند و میتوانند یکی از بالاترین میزان جذب کاربران را برای کسب و کار شما داشته باشند.
تبلیغات بنری استریم
تبلیغات بنری استریم درواقع در کناره های استریم و در فرمت های متفاوتی مانند تصاویر ساده و یا گیف و گرافیک های متحرک قابل نمایش خواهند بود و شایان ذکر است که در صورت توقف استریم توسط کاربر، آگهی همچنان قابل نمایش خواهد بود!
تبلیغات اسلاید شو Homepage
این دسته از تبلیغات در توییچ، از محبوبیت زیادی برخوردار است. این تبلیغات در واقع به شکل تبلیغات اسلاید شو و یا چرخشی در صفحه Homepage پلتفرم Twitch قابل مشاهده هستند و این امکان را دارند تا درصورت کلیک کاربر بین تصاویر و بخش های مختلف آن تغییر کند.
بادونو، برترین سایت در زمینه ارائه سرویس تبلیغات در توییچ با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن
بادونو با ارائه سرویس تبلیغات در توییچ با ارزان ترین قیمت در کنار حفظ بالاترین کیفیت ممکن، به کاربرانی که تمایل به گسترش حداکثری کسب و کار خود به واسطه تبلیغات در توییچ که پرطرفدار ترین پلتفرم استریم در جهان میباشد دارند، کمک خواهد نمود تا با استفاده از این سرویس، نسبت به انتشار آگهی های مد نظر خود در این پلتفرم پر بازدید اقدام نموده و در نتیجه بتوانند در کمترین زمان ممکن به بیشترین و مطلوب ترین بازدهی مورد نظرشان برسند. سرویس تبلیغات در توییچ ارائه شده در بادونو شما را قادر خواهد ساخت تا از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشترین بهره را ببرید. همچنین بادونو با ارائه خدمات با قیمت اقتصادی و با کیفیت بالا و داشتن پشتیبانی 7/24 جهت پاسخ گویی به سوالات و حل مشکلات کاربران، تمام سعی را بر جلب رضایتمندی مشتریان عزیز گذاشته و از همین جهت خود را به برترین فروشگاه در زمینه فروش اکانت و لایسنس و همچنین تبلیغات در پلتفرم های مختلف و … تبدیل نموده است.


امکان مشاوره قبل از خرید
بادونو برندی قدیمی و معتبر است که تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد. به علاوه بادونو دارای برترین و مجرب ترین متخصصین داخلی و خارجی است. شما میتوانید با مراجعه به تیم بادونو، قبل از خرید، از کمک ها و مشاوره های آنها بهره مند شوید. به علاوه بادونو دارای پشتیبانی 24 ساعته است. در هر ساعت از شبانه روز مشاورین ما آماده ارائه خدمات به کاربران هستند.
پرسش های رایج
مزایای تبلیغات در Twitch چه مواردی هستند ؟
دسترسی به مخاطبین جوان، تبلیغات به صورت تعاملی، پخش تبلیغات توسط استریمر های معروف، تبلیغات به صورت هدفمند و ….
انواع مختلف تبلیغات در توییچ چه مواردی هستند ؟
انواع مختلفی از تبلیغات در توییچ وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات بنری استریم و تبلیغات SlideShow در HomePage .
منظور از تبلیغات بنری استریم چیست ؟
تبلیغات بنری استریم درواقع در کناره های استریم و در فرمت های متفاوتی مانند تصاویر ساده و یا گیف و گرافیک های متحرک قابل نمایش خواهند بود و شایان ذکر است که در صورت توقف استریم توسط کاربر، آگهی همچنان قابل نمایش خواهد بود!
آیا امکان پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد؟
بله. در بادونو روش های مختلف پرداخت ارائه شده و شما میتوایند به راحتی و به روش های مختلف پرداخت خود را انجام دهید.
سیستم پشتیبانی بادونو به چه شکل است ؟
تیم تخصصی پشتیبانی بادونو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مشتریان گرامی از طریق شماره تماس، لایو چت و ایمیل میباشند.
نظر مشتریان بادونو

