خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه به معنای بررسی، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخش نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشد. از آنجایی که امور پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه  با حفظ و ارتقا امنیت اطلاعات در شبکه های کامپیوتری ارتباط مستقیم دارد، باید به صورت هفتگی و یا ماهانه به بهترین شکل انجام شوند زیرا در غیر این صورت و عدم انجام آن به طور مرتب و به شکل صحیح و استاندارد، ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلات جبران ناپذیری برای سازمان ها و کسب و کار ها گردد.

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه پشتیبانی 24/7

پشتیبانی 24/7

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه کاهش Downtime

کاهش Downtime

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه کاهش سریع مشکلات

حل سریع مشکلات

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه امنیت بالا

امنیت بالا

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه بهینه سازی عملکرد

بهینه‌سازی عملکرد

پشتیبانی حرفه ای

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه با بالاترین کیفیت در بادونو

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه به شکل استاندارد و صحیح، از حائز اهمیت ترین موارد پس از نصب و راه اندازی شبکه می‌باشد. بادونو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی، راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی شبکه و با دارا بودن تکنسین و متخصصین حرفه ای، شما را در تمامی امور نگهداری شبکه و پشتیبانی شبکه به بهترین شکل ممکن یاری خواهد نمود.

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه

نگهداری شبکه

پس از طراحی و راه اندازی شبکه، نگهداری شبکه با رعایت استاندارد ها مرحله بعدی بوده و یک الزام برای عملکرد بهینه هر شبکه کامپیوتری به شمار می‌رود. در واقع منظور از نگهداری شبکه، اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه ای است که در جهت حفظ عملکرد صحیح و بهینه شبکه انجام شده و از مشکلات و خسارت های احتمالی جلوگیری می‌کند.

نگهداری شبکه شامل چه اقداماتی می‌باشد؟

نظارت بر عملکرد کلی شبکه
نظارت بر عملکرد کلی شبکه

عملکرد بهینه شبکه مستلزم نظارت مستمر بر الگو های ترافیکی ، مصرف پهنای باند و شناسایی گلوگاه ها می‌باشد تا در صورت وجود هرگونه مشکل، سریعا شناسایی و رفع شوند.

بررسی تنظیمات امنیتی شبکه
بررسی تنظیمات امنیتی شبکه

با بررسی تنظیمات امنیتی شبکه و به‌روزرسانی آن ها به طور منظم، می‌توان از مشکلات امنیتی جلوگیری و از عملکرد صحیح و بهینه آن ها اطمینان حاصل نمود.

بکاپ گیری از دیتا های مهم
بکاپ گیری از دیتا های مهم

نگه داری و حفظ دیتا های یک شبکه در واقع از مهم ترین وظایفی است که باید حین نگهداری شبکه به آن توجه کرده تا از خطرات و ریسک های احتمالی جلوگیری نمود.

آنالیز آسیب پذیری های شبکه
آنالیز آسیب پذیری های شبکه

این مرحله برای محافظت از منابع شبکه و جلوگیری از حملات احتمالی انجام می‌شود. این فعالیت ها شامل شناسایی و ارزیابی نقاط ضعف نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری و مدیریت دسترسی می‌باشد.

عیب یابی و تشخیص مشکلات
عیب یابی و تشخیص مشکلات

بررسی و شناسایی علائم مشکلات، جمع آوری داده ها، بررسی و تحلیل و سپس رفع آنان در جهت بهبود عملکرد شبکه، عیب یابی و تشخیص مشکلات سخت‌ افزاری یا نرم ‌افزاری انجام می‌شود.

پشتیبانی حرفه‌ای شبکه

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه در واقع به اموری گفته می‌شود که در جهت حل مشکلاتِ بوجود آمده، بهبود عملکرد شرکت ها و سازمان ها، پاسخگویی به سوالات و درخواست های کاربران، ارائه مشاوره انجام می‌شود. شرکت ها و تیم های پشتیبانی شبکه مانند بادونو، موظف هستند امنیت شبکه را تامین و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف سازند.

نظارت شبکه

پشتیبانی شبکه شامل چه اقداماتی می‌باشد؟

پشتیبانی شبکه شامل مدیریت دسترسی ها
مدیریت دسترسی‌ها

تیم پشتیبانی شبکه مدیریت دسترسی کاربران به منابع شبکه را زیر نظر داشته و میریت می‌کند، این عمل شامل تعریف سطوح مختلف دسترسی و کنترل ورود و خروج به سیستم ‌ها می‌شود.

پشتیبانی شبکه شامل نگهداری و بروزرسانی نرم افزار ها
نگهداری و به‌روزرسانی نرم‌افزارها

تیم پشتیبانی شبکه با به‌روزرسانی نرم افزار ها و سیستم عامل ها،آنتی ویروس و فایروال ها، امنیت و عملکرد شبکه را بهینه نموده و حفاظت کامل را در برابر تهدیدات به ارمغان می‌آورد.

پشتیبانی شبکه شامل بکاپ گیری از اطلاعات
بکاپ گیری از اطلاعات

بکاپ گیری دوره ای از اطلاعات امری حیاتی می‌باشد، تیم پشتیبانی شبکه با انجام این امر از خسارت های احتمالی و ریسک از دست رفتن اطلاعات جلوگیری می‌کند.

پشتیبانی شبکه شامل مدیریت پهنای باند و اینترنت
مدیریت پهنای باند و اینترنت

از دیگر وظایف تیم پشتیبانی شبکه باید به نظارت دقیق آن ها بر پهنای باند و دسترسی به اینترنت و جلوگیری از محدودیت های شبکه اشاره نمود.

پشتیبانی شبکه شامل گزارش دهی منظم
گزارش ‌دهی منظم

یکی دیگر از مواردی که اهمیت زیادی دارد ارائه گزارش‌های روزانه یا هفتگی درباره نحوه عملکرد شبکه می‌باشد که کمک می‌کند تا مشتری از وضعیت دقیق شبکه و خدمات ارائه شده مطلع شود.

مشکلات شبکه ناشی از چه مواردی هستند ؟

مشکلات شبکه ناشی از چه مواردی هستند ؟

معمولا اکثر خرابی های شبکه می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند اما بسیاری از آن ها بخاطر خرابی های سخت افزاری هستند مانند مشکلاتی که در تجهیزات شبکه به وجود می‌آیند که برای مثال می‌توان به اختلال در نقاط دسترسی و یا سوییچ ها اشاره نمود. همچنین برخی دیگر از مشکلات ناشی از مشکلات نرم افزاری هستند که برای آن های نیز می‌توان به تنظیمات نادرست و یا حتی قدیمی بودن فریم‌ور که می‌توانند در شبکه اختلال ایجاد کنند.
برخی دیگر از مشکلات نیز می‌توانند ناشی از عوامل محیطی باشند، مانند تداخل سینگال ها و یا ترافیک بالای شبکه که می‌تواند منجر به  کاهش سرعت و یا مشکلات در دسترسی به منابع شود و در نهایت تمام این ها بر روی عملکرد کلی شبکه تاثیرگذار خواهند بود.
حملات امنیتی مانند بد افزار ها و یا دسترسی های غیزمجاز نیز برخی از این مشکلات شبکه را بوجود آورده و می‌توانند تهدیدی جدی برای عملکرد شبکه باشند و مشکلات پیچیده ای را نیز بوجود بیاورند.
بنابر تمام این دلایل و جلوگیری از مشکلات عنوان شده، نظارت مداوم بر وضعیت نرم افزار و سخت افزار شبکه، آپدیت های منظم و اعمال تنظیمات مناسب امنیتی، مورد نیاز است که می‌توانید تمامی این موارد را با خیال راحت به تیم پشتیبانی شبکه بادونو بسپارید.

خدمات پشتیبانی شبکه در بادونو

آپدیت یا تعمیر سخت افزار و به روز رسانی نرم افزار ها

بسیاری از تجهیزات استفاده شده در سازمان ها قدیمی هستند. به علاوه ممکن است در برخی موارد، به دلیل استفاده از سخت افزارها و یا نرم افزارها در طولانی مدت، مشکلات فنی به وجود بیاید. لذا متخصصین و کارشناسان در صورت نیاز تجهیزات قدیمی را تعویض و نرم افزار های کاربردی مورد نیاز را نیز به روز رسانی میکنند.

بک آپ و یا پشتیبان گیری از اطلاعات

ایجاد بک آپ و پشتیبان گیری از موارد مهم و پر اهمیت از مهم ترین و اصلی ترین وظایف یک تیم پشتیبانی است. در بازدید های دوره ای از اطلاعات موجود بک آپ تهیه میشود، تا در صورت بروز مشکل اطلاعات مهم و ضروری از بین نروند و خطر و ریسک از دست رفتن اطلاعات و خسارت های ناشی از آن به حداقل برسد.

در دسترس بودن پشتیبان شبکه

یکی دیگر از مسائل مهم در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه، در دسترس بودن آن ها در مواقع ضروری می‌باشد. شما باید این اطمینان خاطر را داشته باشید که در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی شبکه همیشه در دسترس بوده و آماده خدمت رسانی به شما باشد.

انعطاف پذیری بالا در ثبت قرارد با مشتری

خدمات پشتیبانی شبکه ای که بادونو خدمت شما ارائه می‌کند و قرارداد آن کاملا بر اساس نیاز شما و خواسته شما منعقد میگردد. در بادونو شما می‌توانید پیش از اقدام نمودن نسبت به هر عملی، با تیم پشتیبانی ما از طریق ایمیل، لایو چت و یا شماره تماس ارتباط برقرار کرده و از مشاوره و راهنمایی آن ها استفاده نمایید.

انجام بازدید های دوره ای

تیم پشتیبانی شبکه فنی بادونو به صورت کاملا منظم و دقیق وضعیت شبکه شما را در زمان بازدید های دوره ای بررسی و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند بنابراین هیچ جای نگرانی برای مشتریان عزیز باقی نخواهد ماند.

چرا پشتیبانی شبکه امری مهم به حساب می‌آید ؟

امروزه با گسترش و همه گیر شدن فناوری، تکنولوژی و اینترنت، نیاز کسب و کار ها، تجارت و سازمان ها به سیستم های کامپیوتری و شبکه ها چندین برابر بیش از پیش شده است. از همین رو پشتیبانی شبکه به شکل اصولی یک ضرورت به حساب می‌آید.
در ادامه می‌پردازیم به عنوان نمودن اصلی ترین دلایل اهمیت پشتیبانی شبکه :

کاهش هزینه ها

نظارت درست تیم پشتیبانی شبکه بر عملکرد آن می‌تواند هزینه های ناشی از خرابی سیستم، از دست دادن داده ها و یا از حمله های امنیتی جلوگیری کند.

افزایش امنیت شبکه

با وجود پشتیبان شبکه و مانیتورینگ مداوم، شناسایی تهدیدات و برقراری تدابیر امنیتی مانند فایروال و رمزنگاری، امنیت شبکه افزایش پیدا خواهد کرد.

کاهش زمان خرابی

درصورت نظارت تیم متخصص و حرفه ای پشتیبانی شبکه و مانیتورینگ فعال و عیب یابی سریع، زمان خرابی شبکه و سیستم ها به حداقل خواهند رسید.

بهبود عملکرد

مانیتورینگ مداوم، به‌روزرسانی و آپدیت تجهیزات و نرم افزار ها و همچنین بهینه سازی منابع و حل مشکلات فنی باعث بهبود عملکرد کلی شبکه خواهد شد.

پرسش های رایج

بادونو از قدیمی ترین و با تجربه ترین برند های موجود در این زمینه است. به علاوه بادونو دارای برترین متخصصین خارجی و داخلی است و به شما میتوانید در تمامی مراحل بهترین راهکار را ارائه دهد.

قرارداد های ارائه شده در بادونو به نیاز شما بستگی دارد. شما میتوانید ابتدا با تیم مشاورین صحبت کرده و نیاز های خود را به آنها ارائه دهید. در آن صورت مطابق با نیار ها و خواسته شما قرارداد منعقد میشود.

شما با اعلام وجود مشکل، متخصصین و کارشناسان بادونو در کسری از ثانیه پاسخ گوی شما خواهند بود و در کمترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن آن وارد عمل میشوند و موارد را برطرف میکنند.

درابتدا شما میتوانید به صورت تلفنی با متخصصین بادونو ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. سپس پس از بررسی درخواست های شما، به واحد فروش منتقل میشوید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید.

پیمایش به بالا